viagra super force

Η στροφή pivot είναι ο πιο γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να αλλάξει κάποιος κατεύθυνση κατά 180ο.

Χρησιμοποιείται στην απλή βόλτα με SUP, στους αγώνες SUP Racing για αλλαγή πορείας σε σημαδούρες, αλλά και στο SUP Surfing για γρήγορη στροφή, με σκοπό να πιάσουμε το κύμα που έρχεται.

Αν θες να βελτιώσεις το επίπεδό σου στο Stand Up Paddling, η στροφή pivot είναι σίγουρα μια δεξιότητα που πρέπει να εξασκήσεις.

Αντιμετωπίζεις πρόβλημα στο να κρατάς σταθερή πορεία στο σκάφος σου καθώς κωπηλατείς? Ακολουθείς πορεία ζικ-ζακ και χρειάζεται να αλλάζεις πλευρά στο κουπί σου κάθε 1-2 κουπιές? Τότε σίγουρα κάτι κάνεις λάθος.

Συνήθως μπορούμε να κάνουμε 4-7 κουπιές από τη μια πλευρά πριν αλλάξουμε το κουπί και η πορεία μας μένει σταθερή. Αν δεν μπορείς να κρατηθείς σε πορεία και χρειάζεται να κάνεις πιο πολλές αλλαγές, τότε χάνεις σε ταχύτητα πλεύσης, γιατί κάθε φορά που αλλάζεις πλευρά στο κουπί, όσο γρήγορα και σωστά να το κάνεις, πάντα υπάρχει μια μικρή υστέρηση. 

Ο θρυλικός waterman Dave Kalama μας παρουσιάζει μια σειρά από instructional video για το άθλημα του Stand Up Paddle Surfing βοηθώντας μας γνωρίσουμε το άθλημα πιο εύκολα και ολοκληρωμένα.

Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Dave Kalama είναι ο άνθρωπος που ξεκίνησε το tow-in surfing στα παγκοσμίου φήμης κύματα της Hawaii τα Jaws, όταν τον χειμώνα του 1992 μαζί με τον Laird Hamilton, τον Darrick Doerner και τον Buzzy Kerbox ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν μηχανοκίνητες βάρκες προκειμένου να προλάβουν τα τεράστια αυτά κύματα.

Αν βρεθούμε σε δύσκολες καιρικές συνθήκες με αντίθετο δυνατό άνεμο και κύμα, και δεν νιώθουμε ικανοί να συνεχίσουμε, ή δεν μπορούμε να γυρίσουμε στην παραλία, δεν πανικοβαλόμαστε. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να γονατσίσουμε πάνω στο σκάφος και να συνεχίσουμε κωπηλατώντας γονατιστοί.

Παρακολουθείστε παρακάτω αναλυτικά τι ακριβώς πρέπει να κάνουμε.

Τεχνική άνετης πλεύσης

Μένουμε χαλαροί με τα χέρια μας σε μια κατάλληλη στάση.
Μπορούμε να κωπηλατίσουμε με το επάνω χέρι να κάνει κίνηση προς τα κάτω λίγο περισσότερο.
Δε προσπαθούμε να φτάσουμε το κουπί μακριά μπροστά και ελευθερώνουμε την κίνηση όταν το κουπί φτάσει πίσω από το πόδι μας.
Δε τραβάμε δυνατά με το κάτω χέρι.
Κωπηλατούμε απαλά και ήρεμα παρατηρώντας το τοπίο.

- Ανοίγουμε τα πόδια μας τόσο όσο είναι το άνοιγμα των ώμων μας.


- Τοποθετούμε το σώμα μας στο κέντρο και πάνω στον διαμήκη άξονα της σανίδας για καλύτερη ισορροπία.

- Λυγίζουμε ελαφρώς τα γόνατα μας.

Σελίδα 1 από 3
online pharmacy